העברת מסר מקצועי עם חולצות ייצוגיות

העברת מסר מקצועי עם חולצות ייצוגיות

. . .

בכל יום מחדש אתם מעבירים לקולגות, ליזמים ולעובדים שלכם מסרים. איך אתם עושים זאת? עם לומדות ממוחשבות, תכנים באפליקציות וכמובן שגם במצגות המועברות בימי הדרכה. סביר להניח כי הדבר האחרון שאתם חושבים עליו בהקשר על העברת מסר מקצועי, הוא על חולצה מודפסת.

אנחנו ב-T FACTOR, מזמינים גם אתכם ליהנות משירות של הדפסה איכותית על חולצות איכותיות! בכוחן של חולצות ייצוגיות להעביר מסרים מקצועיים – ברמה הפנים ארגונית וגם החוצה. 

 

לא כל חולצה מודפסת היא חולצה ייצוגית

חשוב להבין: לא כל חולצה שאתם מדפיסים עליה מסר שיווקי, לוגו או סלוגן, היא חולצה ייצוגית. חלק מהעניין הוא לשים דגש על האיכות – של החולצה ושל ההדפס הרלוונטי לכם. האם כל שעון שאתם עונדים הוא בהכרח שעון יוקרה? מובן שלא. דומה הדבר עם חולצה מודפסת: ניתן להבחין בקלות בין בד איכותי לבד זול, ובטח שבין הדפסה איכותית, עמידה ומרשימה, ובין הדפסה שלא עומדת במבחן הכביסה (גם לא פעם אחת). 

בכדי שהחולצה שתעניקו לעובדים אכן תזכה בתואר "ייצוגית", אתם צריכים לבחור בהדפסות בסטנדרט הגבוה ביותר! אנו עוסקים בשירות של חולצות בעיצוב אישי, ונשמח להתאים גם לכם את החולצות הנכונות, המתאימות והחמיאות ביותר לעובדים שלכם!

 

המסר החשוב ביותר: גיבוש ותקשורת פנים ארגונית

אז נכון, חולצה איננה "קסם", אך היא בהחלט משהו נוסף שאתם יכולים לעשות על מנת לקדם את האג'נדה החברתית-פנים ארגונית שבחברה שלכם. כשהתקשורת בין העובדים שלכם תהיה טובה, גם העבודה המשותפת תניב יותר פירות. חולצה מודפסת וייצוגית לכל עובד שלכם, יכולה ליצור שיח משותף, לחבר בין עובדים שונים ובעיקר לייצר את התחושה כי כולם שווים – לא משנה מהו הססטוס שלהם, תפקידם ומה הוותק שלהם.

 

כך, נוצר למעשה פתח לאינטראקציות בין גורמים שונים ברמה הפנים ארגונית. מה יוצא לכם מזה?

  • עובדים שמתקשרים זה עם זה
  • חולצה משותפת לכל העובדים כשפה משותפת
  • צ'ופר המחזק חיוביות ומעצים את העובדים

 

באירוע העסקי, החולצה שאתם לובשים היא העסק שלכם!

זיכרו: החולצות שאתם מעניקים לעובדים לא משרתות אותם רק בשגרת העבודה. כידוע, באירועים עסקיים נהוג להגיע עם חולצה אחידה, כזו שמייצרת בידול ומאפשרת למתעניינים בכם לזהות אתכם בין מאות האורחים באירוע. חולצה ייצוגית תחמיא לכם, תתרום לתדמית שלכם ולרושם הראשוני שאתם מייצרים. אל תשכחו לרגע: החולצה שאתם לובשים באירוע – היא העסק שלכם! 

 

מעניקים שירות פרונטלי? חולצה ממותגת לחווית שירות טובה יותר

מסרים של מקצועיות, דיוק ואדיבות יכולים להיות מתוקשרים גם דרך חולצה. במידה ואתם מעניקים שירות פרונטלי ללקוחות שלכם, חולצה מודפסת וממותגת היא בהחלט משהו שצריך לקחת בחשבון. מדוע? 

  • הלקוחות יכולים לזהות את הצוות בקלות
  • הלקוחות עטופים במיתוג ובמסרים השיווקיים שלכם מכל כיוון
  • הטעמת המותג בתודעת הלקוחות (גם מבלי שהם מודעים לכך)

 

בחירת צבע החולצה: עד כמה היא קריטית?

אנו מאמינים שצבע החולצה מעביר מסר חשוב, ולכן יש להשקיע בבחירת הצבע. לבחור בצבע אדום לחולצה רק מאחר ויש לכם זיקה רגשית אליו, קצת פחות מומלץ. זיכרו כי צבעים מתקשרים רגשות, ועליכם לחשוב על הצבע המתקשר עם האג'נדה העסקית שלכם, המסר השיווקי שתרצו להעביר והמיתוג הכללי שלכם. לדוגמא:

  • לבן מתקשר עם נייטרליות וטוהר
  • ירוק – טבע, שלווה, רוגע
  • שחור – קלאסיות, אלגנטיות
  • אדום – תשוקה, אהבה
  • כחול – "נקי", ישראלי, פשוט

 

חולצות לעובדים – רגע לפני שאתם מזמינים…

ישנו מינימום של הזמנה דרכנו, העומד על כ-30 חולצות לגרפיקה אחת. אנו ממליצים בחום לבקש מכל עובד שלכם לציין את העדפותיו: חולצה לגבר / אישה וגם מידה לחולצה. כך, כל עובד שלכם יקבל את החולצה המחמיאה ביותר בעבורו!