מרצ'נדייז בהתאמה אישית!

מרצ'נדייז בהתאמה אישית!

. . .

דרך קבע, אתם חושבים מה עוד תוכלו לעשות על מנת להפוך את העסק שלכם ל"מותג". יועצי אסטרטגיה שיווקית יציעו לכם שלל מהלכים ודרכים, כאשר אחת הדרכים היא למתג עצמכם דרך מרצ'נדייז! אנחנו ב-TFACTOR, שמחים להציע לכם עיצוב והדפסה על שלל מוצרים מדליקים!

אנו שמים דגש על עיצוב המרצ'נדייז ואיכות המוצרים. אנו מאמינים שהשידוך הזה מייצר שביעות רצון גבוהה, תוך שהוא מבטיח כי יעשה שימוש במוצרים השונים שתחלקו לעובדים, ללקוחות ולשותפים שלכם. אנו מייצרים אתכם ועבורכם קונספט עיצובי שלם – כזה שתומך את המסרים, האסטרטגיה והאריזה הגרפית הנכונה לכם.

אז היכן תחלקו את המרצצ'נדייז שלכם?

שאלה מצוינת! למעשה, אין תשובה אחת נכונה, ואת המוצרים הממותגים שלכם תוכלו לחלק בשלל אירועים – מיוחדים וגם כאלו שבשגרה. לדוגמא:

  • מרצ'נדייז לעובדים יכולים להיות בדמות תיק או חולצה לכל עובד. חלוקת מתנות ממותגות לעובדים חיונית וחשובה! באמצעות מתנות הממותגות בסלוגן ובלוגו, אתם הופכים את העובדים שלכם לשותפים מלאים, מעוררים ומייצרים בהם את תחושת הנאמנות ומעניקים להם תחושה של שייכות. תוכלו ליצור תחימה בין מרצ'נדייז פשוטים יותר (כמו חולצה), ובין כאלו שניתנים כמתנות למצטיינים ובימי הולדת (לדוגמא: תיק).
  • חלוקת מרצ'נדייז בכנסים ותערוכות – חובה! באירועים עסקיים שכאלו, אתם רוצים לבלוט וכמה שיותר. הקהל נמשך אוטומטית לדוכנים שבהם מחולקות מתנות מדליקות. שימו לב כי כל מתנה שכזו היא הפצת מסרי העסק שלכם בקהל הרחב – כך שמדובר על אקט שיווקי נכון. תוכלו לחלוק מתנות לכל המבקרים, וגם כאלו הניתנות אך ורק למצטרפים לשירות או רוכשי מוצרים.

איך נכון לעצב את המרצ'נדייז?

שאלה טובה מאד! העיצוב הקלאסי והנדרש הוא עיצוב המתנות השונות באמצעות הלוגו והסלוגן שלכם. עם זאת, לעתים כדאי ליצור קישור לאירוע שבו מחולקות המתנות. כך, כל מתנה מקבלת תוקף רלוונטי-אקטואלי.  לדוגמא:

  • אם אתם מתארחים בכנס שנערך כשבוע לפני יום העצמאות, מתגו את המרצ'נדייז בצבעי כחול-לבן
  • מחלקים מתנות לכבוד השנה החדשה? שלבו אלמנטים של תפוח ודבש (או כל אלמנט אחר החביב עליכם), על מנת ליצור הקשר מיתוגי נכון שמעורר רגשות חיוביים ונעימים
  • במסיבת סוף שנה האזרחית, יהיה כדאי להדפיס את השנה החדשה

כל עיצוב של מרצ'נדייז, יכול להתבצע בשתי שיטות:

  • עיצוב עצמאי שלכם שתשלחו לנו לטובת ההדפסה
  • עיצוב משותף שלנו יחד בסיוע המעצבים איתם אנו עובדים

כן חשוב לציין, כי בכל מקרה יש לתת עדיפות למרצ'נדייז בצבעים המזוהים אתכם. כך, באמצעות כובע, תיק או חולצה, יוצרים בהדרגה הטעמה של המותג שלכם בתודעת הלקוחות, המתעניינים או העמיתים העסקיים. אם תחשבו על זה, המותגים הגדולים מזוהים בעיקר על ידי צבעים, ולא במקרה – חילחלו אותם במשך שנים לתודעתכם. לדוגמא: מקדונלדס בצבעי אדום-צהוב, קוקה-קולה בצבע אדום, איקאה בכחול-צהוב ועוד…

מרצ'נדייז בהתאמה לעונה – עד כמה חשוב?

חשוב מאד! המטרה שלכם בסופו של דבר היא שיעשה שימוש נרחב במרצ'נדייז. כך לדוגמא, לקוח שלכם שמסתובב עם חולצה מודפסת בלוגו שלכם, מתפקד למעשה כ"פרסומת ניידת" שמתחככת בין מאות אנשים ביום. לקוחה מרוצה שלכם שקיבלה מכם בכנס מעיל ממותג, תלבש אותו בגאווה וסביר כי יפנו אליה עמיתים, חברים ובני משפחה לשאול מהיכן היא קיבלה את המעיל. שם העסק שלכם יעלה בשיח שכזה, ויעורר את המודעות אליכם. אז מתי מחלקים מה?

  • חולצות T – מרצ'נדייז קלאסי לכל ימות השנה!
  • כובעי שמש מודפסים – לאירועי אביב וקיץ
  • כובעי צמר – מתנה מעולה לחורף
  • מעילים ממותגים – לעונת החורף
  • גרביים – מרצ'נדייז שתופס 365 ימים בשנה
  • תיקים – מתנה מפנקת ושימושית לכל ימות השנה