טיפים לעיצוב נכון של חולצות מרצ'נדייז

טיפים לעיצוב נכון של חולצות מרצ'נדייז

. . .

מנעד הטעויות עם עיצוב חולצות מרצ'נדייז? כמעט אינסופי! לשמחתכם, אנחנו ב-T-FACTOR בעלי ניסיון עשיר, כך שנוכל יחד אתכם לעצב את החולצה המושלמת – לכל אירוע ולכל קהל יעד!

חולצות המרצ'נדייז מאפשרות לכם לקדם מכירות, לשמר את שביעות הרצון של הלקוחות הקיימים ולהעלות את המודעות למותג שלכם בקרב יזמים ואנשי עסקים.

לפניכם, 6 טיפים מעולים לעיצוב מדויק ונכון של החולצות:

1. מה מדפיסים על החולצה?

כמעט תמיד, חולצות מרצ'נדייז מיועדות לקהל חיצוני: לקוחות, מתעניינים, יזמים, קולגות ואורחים באירועים עסקיים. בנוסף, לחולצה ישנן מטרות ברורות:

להשאיר חותם, ליצור רושם חיובי ולהטמיע את המותג שלכם בתודעת קהל היעד. ההדפס על החולצה לא חייב להיות בהכרח הלוגו והסלוגן שלכם, אך במקרים רבים מדובר על ההדפס היעיל והנכון ביותר. הדפסים נוספים שניתן לקחת בחשבון ולשקול התאמתם:

  • תאריך של אירוע / תאריך השקת מוצר
  • שמו של המוצר או השירות החדשים
  • האשטאג המזוהה עם הפעילות העסקית שלכם
  • הדפס אקטואלי-רלוונטי (לדוגמא: עם חולצת מרצ'נדייז ליום העצמאות)

2. בחירה אסטרטגית של צבע החולצה

כשבוחרים חולצה שהייעוד שלה הוא מרצ'נדייז, יש להשקיע מחשבה רבה בצבע שלה. מדוע? משום שהחולצה הופכת להיות כלי שיווקי שידבר בשמכם. על מנת שהחולצה אכן תקדם את האג'נדה והמותג שלכם, יש לבחור צבע המתאים גם לכם וגם לקהל היעד. לדוגמא:

  • בחירת צבע החולצה בהתאם לצבע המזוהה עם צבעי המותג
  • בחירת צבע בהתאם למוצר או שירות חדש שאתם משיקים
  • צבע המותאם לקהל היעד (לא תחלקו חולצה ורודה באירוע עסקי שקהל היעד בו הוא גברים בני 55+).

על מנת להמחיש את כוחו של הצבע, נסו לחשוב אתם על המותגים הבאים: איקאה, קוקה קולה ומקדנולד'ס. מיותר לציין מהם הצבעים המובילים את אותם המותגים, וגם ברור כשמש כי חולצות מרצ'נדייז של אותם המותגים יעוצבו לרוב בצבעים המזוהים איתם (כחול-צהוב, לבן-אדום, צהוב-אדום).

3. סוג ההדפס

אחרי שבחרתם מה להדפיס ואת צבע החולצה, אתם צריכים לקבל החלטה נוספת: מהו סוג ההדפס? אצלנו ב-T-FACTOR מוצעות לכם שלל טכניקות הדפסה!

נשמח לייעץ לכם באשר לטכניקה המתאימה לכם ביותר, זאת בהתאם לצבע החולצה הנבחר, קהל היעד ואופי בית העסק שלכם. ניתן להתרשם משלל הטכניקות שלנו כאן באתר, הכוללות בין היתר את ההדפסים הבאים:

  • Glow in the dark
  • Non pvc
  • Pigment
  • Discharge

4. שידוך הרמוני בין צבע החולצה לצבע ההדפס

דבר נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון עם עיצוב חולצות מרצ'נדייז, הוא את השידוך שבין צבע החולצה לצבע ההדפס. בסופו של דבר, אתם רוצים ליצור הרמוניה עיצובית שתשרת אתכם כפליים:

  • חולצה מעוצבת ונעימה לעין
  • חולצה שמדגישה את המסר השיווקי

אילו שילובים נחשבים "טובים" ויעילים?

  • חולצה לבנה עם הדפס שחור (או ליהפך)
  • חולצה כחולה עם הדפס צהוב / אדום
  • חולצה שחורה עם הדפס ורוד

5. גודש עיצובי? חוטא את המטרה

המטרה הברורה היא להדגיש את שם העסק – המותג שלכם! בעת שהגרפיקה "סובלת" מגודש עיצובי, מפספסים בקלות את המטרה. מאחר ומדובר על חולצות מרנצ'נדייז שאמורות לצאת להפצה חיצונית (ולא פנים ארגונית), ככל שהחולצה תהיה פשוטה ו"ברורה" יותר, כך טוב יותר.

היצמדו לגרפיקה בסיסית, אלגנטית ומדויקת – כזו שתדגיש את המסר שלכם בצורה חדה וחד משמעית.

6. היו מקורים בדרך שלכם

וטיפ נוסף: בעולם עסקי, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הבידול שלכם בהשוואה למתחרים. הימנעו כמה שרק ניתן מהעתקות ושכתובים של רעיונות שכבר נראו.

חולצת המרצ'נדייז מאפשרת לכם להפגין מקוריות, יצירתיות וחדשנות! בעת שאתם משכפלים רעיון קיים או קורצים לרעיון מוכר, אתם מפספסים את ההזדמנות לעצב את המותג שלכם כפורץ וחדשני. נשמח לסייע לכם בעיצוב הגרפיקות לחולצות!